معرفی گارانتی طلایی نیلکین 24

با توجه به اشکالات بوجود آمده در دستگاه های دیجیتال اعم از تلفن همراه و تبلت و عدم پاسخگویی مناسب شرکت های گارانتی، همچنین دریافت هزینه های گزاف توسط تعمیرکاران متفرقه و درخواست مشتریان مبنی بر ارایه ی خدمات از یک طرف و از طرف دیگر درخشش سابقه ی چندین ساله نام شرکت نیلکین 24 در بخش خدمات پس از فروش، به منظور رضایت بیش از پیش کلیه مشتریان، ما اقدام به ارائه ی گارانتی طلایی برای تبلت ها و گوشی های خود نمودیم. استفاده از گارانتی طلایی اختیاری بوده ولی به شدت توصیه می گردد. قیمت گارانتی بسته به محصول متفاوت بوده و در توضیحات محصول ذکر می گردد. در زیر شرایط گارانتی طلایی ذکر شده است.

شرایط گارانتی طلایی نیلکین 24 شامل چه مواردی نمی شود ؟

  • ایرادات، صدمات و ضایعات ناشی از ضربه ، سقوط ، حمل ونقل ، تماس یا نفوذ آب ، رطوبت و مواد شیمیایی ، آتش و حرارت زیاد ، گرد و غبار شدید ، نوسانات برق ، رعد و برق و حوادث طبیعی
  • شکستگی و خرابی تاچ و LCD شامل گارانتی نمی باشد. .
  • باز شدن بدنه دستگاه و یا دستکاری های غیراصولی و ناصحیح نرم افزاری و سخت افزاری کاربر به هر دلیل.
  • عیوب ناشی از عدم اتصال صحیح لوازم جانبی همچون ابزارهای مجهز به خروجی USB ،HDMI، تلویزیون، نمایشگر و مانند آن.
  • ایرادات و عیوب سخت افزاری ناشی از نصب و استفاده از نرم افزارهای غیر استاندارد، سیستم عاملهای غیر منطبق و غیر رسمی و همچنین استفاده غلط از دستگاه یا مواردی خارج از سازگاری و استانداردهای تعیین شده برای دستگاه یا عمل نکردن به نکات ذکر شده در دفترچه راهنمای دستگاه
  • ایرادات ناشی از نوسانات برق
  • کلیه ی لوازم جانبی محصول همچون باتری ،شارژر، هندزفری و …) .
  • استهلاک تدریجی محصول از قبیل سایش، شکستگی و رنگ‌رفتگی.

شرایط اختصاصی گارانتی طلایی نیلکین ۲۴ :

  • گارانتی شامل تعمیر و تعویض می باشد.
  • مدت زمان گارانتی طلایی ۱۲ ماه می باشد.
  • در صورتی که دستگاه به هر دلیلی در طی 30 روز کاری از تاریخ دریافت واحد خدمات پس از فروش قابل تعمیر نباشد، دستگاه با یک دستگاه نو تعویض می شود.در این حالت، 70درصد از مبلغ روز محصول را نیلکین 24 پرداخت کرده و 30درصد مابقی از خریدار محصول اخذ می شود. در صورتی که مدل دستگاه خریداری شده، دیگر در بازار موجود نباشد و تولید آن به اتمام رسیده باشد مدل مشابه با همان دستگاه و یا مدل انتخابی مشتری با احتساب تفاوت قیمت و رعایت نرخ تعویض70-30(70%نیلکین 24- 30% خریدار) به مشتری ارایه خواهد شد.
  • حفظ اطلاعات موجود روی حافظه دستگاه به عهده مشتری بوده و لازم است تا پیش از مراجعه به مرکز خدمات از اطلاعات خود نسخه پشتیبان تهیه کنند. بدیهی است که در غیر اینصورت، واحد خدمات پس از فروش نیلکین 24 هیچ گونه مسئولیتی در قبال حفظ و نگهداری اطلاعات مشتریان نخواهد داشت.
  • ارائه جعبه دستگاه برای مطابقت اطلاعات آن با کارت گارانتی و حصول اطمینان از صحت آن در زمان مراجعه به مرکز خدمات و یا ارسال دستگاه ضروری است.
  • مدت زمان ارایه ی خدمات پس از فروش و گارانتی(شامل تعمیر و یا تعویض دستگاه)، بسته به شرایط از 7 الی 30 روز کاری از تاریخ دریافت واحد خدمات پس از فروش متغیر است.