شرایط بازگشت کالا

فروشگاه نیلکین ۲۴ جهت آسودگی خاطر و رضایتمندی بیشتر مشتریان برای محصولاتی که نیاز به مهلت تست دارند 7 روز فرصت بازگشت کالا در نظر گرفته است.

لطفا جهت بهره مندی هر چه بهتر و سریعتر نکات زیر را به دقت مطالعه فرمایید:

چه کالاهایی شامل 7 روز مهلت تست می شوند؟

- کلیه محصولاتی که از نظر فیزیکی باید سالم به دست مشتری برسند (مانند : کیف، قاب، محافظ های صفحه نمایش معمولی و شیشه ای و کلیه کالا های مصرفی و غیر برقی و نظایر آن) گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی دارند و مشمول 7 روز مهلت تست و بازگشت کالا نمی باشند.

ارسال کالا چگونه صورت پذیرد؟

- ارسال کالا حتما باید با هماهنگی خدمات پس از فروش نیلکین ۲۴ صورت پذیرد و از ارسال کالا بدون هماهنگی جدا خودداری کنید.

- جهت تماس با بخش خدمات پس از فروش میتوانید با شماره های فروشگاه تماس بگیرید.

- پس از پذیرش کالا کارشناسان ما حداکثر طی 48 ساعت کاری نتیجه تست را به مشتری اعلام میکنند.

- در صورتی که نیاز به استرداد وجه باشد حداکثر تا 48 ساعت کاری مبلغ یه حساب مشتری واریز میگردد.

-در صورت تایید بازگشت کالا توسط کارشناسان سایت نیلکین ۲۴ کالا حتما باید کالا توسط پست سفارشی ارسال شود در هر صورت سایت نیلکین ۲۴ فقط هزینه ی پست سفارشی را متقبل می شود.

نکات مهم

نکته ی اول

چنانچه مغایرت مورد نظر خریدار، در حالت عادی، بدون نیاز به بازکردن پلمپ بسته بندی و جعبه محصول قابل مشاهده باشد (برای مثال مقدار حافظه، گارانتی، رنگ و یا ویژگی های امثالهم که بروی جعبه ی دستگاه درج  شده اند)، خریدار می بایستی از بازکردن جعبه ی دستگاه خودداری کرده و این امر را به نیلکین ۲۴ اطلاع رسانی کند. بدیهی است چنانچه کالا در شرایط اولیه ی خود نباشد و از حالت اکبند و اصلی خود خارج شده باشد، امکان رسیدگی به درخواست خریدار وجود نخواهد داشت.

نکته ی دوم

چنانچه مغایرت مورد نظر خریدار، پس از بازکردن پلمپ و بسته بندی محصول میسر باشد اما نیاز به روشن کردن دستگاه نباشد(، برای مثال محصول بروی بدنه دارای خط و خش و یا خراشیدگی باشد، خریدار باید از روشن کردن دستگاه، نصب سیم کارت و کارت حافظه در دستگاه و همچنین درج سایر اطلاعات شخصی(اعم از حساب های کاربری و یا ایجاد رمز عبور) در دستگاه کاملا خودداری کرده و از دور ریختن و یا پاره کردن کلیه ی لوازم جانبی (اعم از برچسب ها و نایلون ها و یا بسته بندی های مخصوص دستگاه) و یا از ایجاد هر گونه تغییر در بسته بندی شرکتی نیز اکیدا خودداری کند(چنانچه کالا و یا لوازم جانبی همراه آن در شرایط اولیه ی خود نباشد و از حالت اصلی خود خارج شده باشد) و در غیر این صورت امکان رسیدگی به درخواست خریدار وجود نخواهد داشت.

نکته ی سوم

چنانچه ایراد و یا مغایرت مدنظر به شکلی باشد که پس از روشن کردن کالا مشخص شود، و کاملا بدیهی باشد(مشکلات شدید در نمایشگر، شبکه و امثالهم) کاربر باید پس از مشاهده ی آن حداکثر ضمن 24 ساعت پس از دریافت کالا، به یکی از روش های بالا مشکل را به نیلکین ۲۴ گزارش کند. چنانچه اشاره شد، برخی از ایرادات در طی ساعات اولیه استفاده از دستگاه مشخص نبوده از این رو
می توان این گونه ایرادات را در طی گارانتی 7 روز بازگشت کالا به اطلاع نیلکین ۲۴ رساند.

نکته ی چهارم

هر گونه تغییرات نرم افزاری یا تغییراتی که توسط افراد غیر متخصص بر روی محصولات انجام شود به عنوان مثال (نصب نادرست رام بر روی گوشی ها  یا نصب نامناسب گلس ها و.....) گارانتی بازگشت محصول را باطل میکند.

نکته ی پنجم

کالاهایی که دارای گارانتی شرکتی می باشند، شرکت مذکور مسئول انجام فرایند گارانتی می باشند.

شرایط مرجوع کالا

- حداکثر زمان مرجوع کردن کالا ۷ روز می باشد , شرایط بازگرداندن کالا در صورتیست که :

کالا در شرایط اولیه خود (پلمپ) بوده و هیچگونه استفاده ای از آن نشده باشد.

هرگونه تغییر در شرایط اولیه کالا، حتی در بسته بندی امکان استفاده از این سرویس را از بین خواهد برد.

- جهت سهولت در امر خدمات پس از فروش و گارانتی محصولات کد مرجع سفارش خرید به همراه تصویر محصول معیوب را به شماره تلگرام 09120515045 (https://telegram.me/nillkin_24) ارسال نمایید و با صبر و متانت منتظر پاسخ کارشناسان پشتیبانی بمانید.



                                                                                             همراه همیشگی شما - فروشگاه نیلکین 24